torsdag 11. juni 2009

Kontrakta underteikna

Etter mykje fundering bestemte eg meg for å skrive kontrakt med Boligpartner  om bygging av huset Venezia. 6. juni vart kontrakta underteikna.

Så står det att å sjå om dette blir ein dag eg vil huske med glede eller om eg kjem til å lure “ka i heitaste h”#!”! ej tenkte på…”. He trua på at eg gjorde eit rett val i allefall på val av hus og leverandør :)

Har mykje godt arbeid framføre meg – det heite visst eigeninnsats – så det e berre å sette seg på dugnadsliste… ;) he he

2 kommentarer:

  1. Steik, he du fått dej tre kolonne på eiga hand? Ej mistenke tjuveri;)

    Velkømmin som bloggar! No fylle vi me, me stor misunning her;)

    SvarSlett
  2. E'kje ej flinke vel :p Fann ein mal på nettet so ej kunne bruke so ej he ikkje rappa sidå di ;)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online